STIHL og VIKING – et sikkert og trygt kjøp

Maskinskadeforsikring og «Fornøyd kunde» garanti

Å kjøpe et produkt fra STIHL eller VIKING skal føles trygt. Det er viktig for oss at du som bruker er fornøyd med våre maskiner, og det er en av grunnene til at våre produkter utelukkende selges gjennom kvalifiserte forhandlere.

Gjennom vårt forhandlernettverk, som er kurset i maskiner fra STIHL og VIKING, kan vi sikre at du får den riktige maskinen til ditt behov. Når du går ut av butikken med din nye maskin, går du hjem med en ferdig montert og testet maskin, og du har fått en grundig innføring i bruken.

Vi har så stor tro på våre produkter at vi tilbyd deg som kunde en «Fornøyd kunde» garanti der vi gir deg muligheten til å returnere maskinen og få pengene tilbake dersom du ikke er fornøyd. 

Som privatperson har du i følge norsk lov 2 års garanti mot produksjonsfeil på alle våre produkter. Garantien dekker imidlertid ikke plutselige uforutsette skader på bakgrunn av uforutsette hendelser som for eksempel tyveri, lynnedslag eller om du skulle være så uheldig å miste maskinen din i bakken slik at den går i stykker. På bakgrunn av dette har vi opprettet Maskinskadeforsikringen, som dekker de tilfeller der den alminnelige garantien eller innboforsikringen ikke dekker ditt tap. Vi tilbyr nå 3 måneders gratis Maskinskadeforsikring til alle som kjøper nye STIHL og VIKING maskiner. 

Med andre ord: Hos STIHL fokuserer vi på kundetilfredshet!

Maskinskadeforsikring

 

Maskinskadeforsikring

Registrer din STIHL og VIKING maskin på https://stihl-warranty.com og få 3 måneders gratis maskinskadeforsikring.

Slik virker forsikringen:

  • Er et supplement til innboforsikringen og dekker egenandel og maskinens verdireduksjon, slik at du får hele skadekostnaden dekket
  • Dekker både innenfra og utenfra påførte skader
  • Dekker uforutsette hendelser som f.eks. tyveri, lynnedslag eller om du skulle være så uheldig å miste maskinen din i bakken slik at den går i stykker
  • Utfyllende til 2 års garanti for privatpersoner
  • Utfyllende til 1 års garanti for bedrifter
  • Kan forlenges i inntil 8 år

"Fornøyd kunde" garanti

 

wer

100 % fornøyd eller pengene tilbake! Det er kort og godt hva «Fornøyd kunde» garantien betyr dersom din nyinnkjøpte STIHL eller VIKING maskin ikke lever opp til dine forventninger. Ta med maskinen og kvitteringen tilbake til din forhandler og du vil uten kostnader få pengene tilbake. Garantien er kun gjeldende for maskiner kjøpt til ordinær salgspris (opptil kr 10 000).

Slik gjør du:

  • Returner maskinen innen 7 dager etter at kjøpet er foretatt, husk kvitteringen
  • Returner maskinen til samme forhandler som du kjøpte maskinen av
  • Maskinen returneres rengjort og i samme tilstand som når du kjøpte den
  • Fyll ut et «Fornøyd kunde» garantikort der du forteller oss hvorfor du ikke er fornøyd med produktet

Cookies på dette nettstedet

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å gi deg bedre service og erfaring. Hvis du fortsetter uten å endre innstillingene, vil vi anta at du er imot bruken av disse informasjonskapslene, du kan også klikke klikk her for å finne ut hvordan du kan håndtere cookies.

OK