Hvis du ønsker å bestille en vare, klikker du på knappen «Legg i handlekurven». Alle valgte varer vises i handlekurven. Derfra klikker du på «Checkout» for å gå videre til bestillingsprosessen. For å fortsette med bestillingen må du først logge inn eller opprette en STIHL-konto. Alternativt kan du bestille som gjest. Skriv deretter inn dine personlige opplysninger og velg en betalingsmetode. Klikk på «Kjøp nå» for å fullføre bestillingen.
Ja, du kan legge inn en bestilling som gjest. For å gjøre dette velger du alternativet «Bestill som gjest» når du går til kassen.
Bestillingen din kan dessverre ikke endres på et senere tidspunkt. Vennligst legg inn en ny bestilling hvis du ønsker å gjøre endringer.
Du kan kansellere bestillingen din ved å ringe STIHL kundeservice. Men bare hvis bestillingen ennå ikke er under behandling. Du kan bare kansellere hele bestillingen, enkeltvarer fra en bestilling kan ikke kanselleres.
I STIHLs nettbutikk finner du en mengde informasjon om produktene som tilbys. Hvis du likevel ikke føler at du har fått nok råd, kan du kontakte en av de kvalifiserte STIHL-forhandlerne. Du kan finne informasjon om forhandlere i ditt område via forhandlersøket.
For registrerte kunder lagres handlekurven automatisk på STIHL-kontoen. Hvis du ikke er logget inn, vil handlekurven bli lagret i 60 dager etter siste innlogging.
Registrerte kunder kan se nåværende og tidligere bestillinger på sin STIHL-konto under «Mine bestillinger».
Du kan løse inn en rabattkode under bestillingsprosessen i feltet «Angi rabattkode». Den tilsvarende rabatten vil bli trukket fra bestillingsverdien. Hvis koden din vises som «ugyldig», vennligst sjekk opplysningene dine på nytt og ta kontakt med vår kundeservice.