Hvis du har mottatt en feil eller defekt vare, vennligst kontakt vår STIHL kundeservice. De vil hjelpe deg med reklamasjonen.
Hvis du har mottatt feil vare, vennligst send den tilbake til oss. Vennligst oppgi årsaken «Feil vare» i returskjemaet.
Du kan når som helst følge forsendelsesstatusen til forsendelsen din via sporingslenken du har fått tilsendt per e-post. Hvis du har ytterligere spørsmål om leveringsstatusen, kan du kontakte den fraktpartneren direkte.
Garantiperioden er 24 måneder ved utelukkende privat bruk av STIHL-produkter og 12 måneder ved kommersiell og/eller profesjonell bruk. Ytterligere informasjon finner du i garantibetingelsene.
Reparasjonsarbeid under garantien er som regel kostnadsfritt for deg. Se garantibetingelsene for mer detaljert informasjon.
Som regel kan enhver STIHL-forhandler utføre vedlikehold på din maskin. Du kan finne en STIHL-forhandler i nærheten av deg via forhandlersøket.
Avbestillingsreglene finner du i GTC under punkt 4.